3 Ocak 2015 Cumartesi

Parti konsept fikirleri

Son yıllarda ülkemizde popüler olan şeylerden birisi de parti organizasyonları.Zırt günü pırt günü derken etraf partilerden geçilmez oldu :) Özellikle doğum günlerine verilen önem bir hayli arttı.Dolayısıyla insanlar farklılık arayışına girdiler En klas doğum günü ben yapıcam benim ki herkesten güzel olacak derken yeni yeni doğum günü konsept fikirleri ortaya cıkmaya başladı Tabi bu işler en çok organizasyon şirketlerinin yararına oldu.
Neyse az konuşalım öz konuşalım gelelim yaratıcı insanların konsept fikirlerine Yine Pinterestçim sağolsun hemen imdadıma yetişti Bende sizlere ilham verecek fikirleri topladığım gibi koştum bloguma.
Çok eğlenceli değil mi? Bayıldım bu fikre! :)
Bu da bir barbie konseptli partiymiş Pembe-zebra desen ikilisini oldum olası severim.
Yine bir barbie konseptli doğum günü detayı.
.
Buda davetiyesi:) Hey millet Katelyn 6 yaşına giriyor :)


Mutlu yıllar mia :) Ah kara tahta ah ne hallere girmedin ki sen
Duvardaki rüzgar gülleri harika fikir.
Altın sarısı ve pembe üzerine kurulmuş bir konsept. Macaronlar,pasta,süsler her şey harika görünüyor ama bu çocuk partisi için fazla şık.Baby shower da olabilir emin değilim.
Dondurma külahında sunulmuş bonibonlar.
Sizinde dikkatinizi çekti mi? Şu duvardaki resimleri çocuk yapmış olabilir mi? Bence yapsın çünkü bu fikri sevdim :)
Çok fazla maliyet gerektiren partilerden yana değilim.Üretmeyi seven bir insan olarak şunu söylemeliyim ki doğum günü partilerinde annelerin daha çok kendi yapabilecekleri detaylara önem vermeleri gerektiğini düşünüyorum Daha eğlenceli daha renkli daha özgün olmalı Unutmayın bu çocuğunuzun günü konsept belirlemeden önce ona sorun ve parti süslerini birlikte hazırlayın En basitinden kendi yazdığı bir yazıyla bir davetiye yapabilir.
Mutlu akşamlar efendim esen kalın ve beni finallerimle baş başa bırakın :(
Unutmadan,bir sonraki post kendin yap fikri olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder