26 Aralık 2014 Cuma

Mumluk süsleme (DIY)

Merhabalarr 
En son bloga yazdıgımda usengecliğimden tembelliğimden bahsetmiştim.İşte o kızdan eser yok şimdi. Bir hareketliyim bir enerjigim ki sorma gitsin blog.Her gün acaba ne yapsam diye dört dönüyorum (Allahım hep böyle kalayım lütfen) Zaten oldum olası enerjik tezcanlı insanlara hayran kalmışımdır Neyse gelelimm konumuza pinterest denilen bir yer var hazine sandıgıda diyebiliriz yalnız tehlikeli, bağımlılık yapabilir dikkat edin orda bi dıy projesi görmüştüm bende ordan ilham alarak gözüme yine hiç hoş gözükmeyen mumluğu süsledim.Biraz sim biraz tutkal işimi gördü bunun için. İlk olarak;
mumlugun etrafını tutkalladım.Sonra yavas yavas simi döktüm Bu aşamada her yer sim olabilir annenizden azarı işitebilirsiniz Ben bu işlemi lavaboda uyguladım.
Siz sadede bırakabilirsiniz Ben alta ve üste dantel yapıştırdım daha hoş oldu.
E tabi onu yanlız bırakamazdım.Çoook eskilerden babannemden kalan bir tepsi vardı.Eskileri çok severim vede çok değer veririm.Biraz kuru çiçekler serpiştirdim aralarada küçük objeler koydum.Birbirlerini tamamladılar:)

Bu aralar neyi farkettim biliyormusunuz? Bu işlerle ugrasırken büyük keyif alıyorum. Huzurlu hissediyorum kendimi.Herkesten her şeyden uzakta daha mutluyum.
'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan biriyim' demiş Sabahattin Ali. Ne de güzel demiş.
Hayatınızdan çokça şükür bolca dua eksik olmasın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder